“Złoty Standard” – społeczność hotelarzy i gości

ZS_spolecznosc

ZS_logo

“Złoty Standard” buduje internetową społeczność hotelarzy i gości. Już wkrótce raport na temat social media w praktyce menedżerów hotelarstwa…

Ogólnopolski program „Złoty Standard” zaangażował się w budowę internetowej społeczności hotelarzy i gości. Integracji obu grup służyć mają profile programu w kluczowych mediach społecznościowych, a także doradztwo i cykl szkoleń, które upowszechnią idee social media w grupie laureatów godła “Złoty Standard”  – Komunikacja marketingowa rynku usług w coraz większym stopniu korzysta z narzędzi związanych z Internetem i nowymi mediami – podkreśla Paweł Sikora, rzecznik programu “Złoty Standard”. – Idea społeczności grup docelowych nie jest nowa, ale w naszej branży nadal niedoceniana – stąd pomysł na integrację naszych laureatów z bardzo liczną i niezwykle interaktywną grupą odbiorców ich usług.  Rozwijając społecznościowe relacje z hotelami, gośćmi i sympatykami marki, “Złoty Standard” podjął współpracę z agencją Social Media London Style (SMLS dołączył także do grona patronów merytorycznych programu). Pierwszym efektem współpracy programu z agencją będzie opublikowanie przekrojowego raportu na temat miejsca mediów społecznościowych w praktyce komunikacyjnej obiektów hotelarskich. Raport ukaże się jeszcze we wrześniu i będzie pierwszym tego typu opracowaniem dotyczącym branży turystyczno-hotelarskiej.

ZS_spolecznosc

———————————————-

Znak jakości obsługi gości

Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości „Złoty Standard” ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.    Udział w programie biorą zarówno zainteresowane obiekty, jak i te zgłaszane lub rekomendowane do certyfikacji przez gości.