Trwa nabór uczestników programu „Złoty Standard”

ZS_wyroznieni

Ogólnopolski program poprawy jakości obsługi gości „Złoty Standard” zakłada przeprowadzenie bezpłatnych audytów wśród co najmniej 250 krajowych obiektów hotelowych – każdy z audytów zakończy przekazanie raportu z wytycznymi, zaś najlepsze praktyki zyskają certyfikację „Złoty Standard” i ogólnopolską promocję w grupie klientów i kontrahentów. Udział w programie jest bezpłatny.

Program realizowany będzie do grudnia 2012 roku. Otwarty nabór uczestników trwa od połowy kwietnia br. – od tego czasu przeprowadzono ponad 100 audytów i wyróżniono 23 obiekty. Realizację programu „Złoty Standard” wspierają kluczowe organizacje i media branżowe. – Udział w programie jest okazją do uzyskania obiektywnej oceny i zaleceń niezależnych ekspertów oraz analizy porównawczej audytowanego obiektu – przekonuje Tomasz Rzychoń, koordynator programu. – Przyjmując perspektywę gościa, wskazujemy obszary wymagające korekt bądź rozwoju, a najlepsze praktyki promujemy jako wzorcowe rozwiązania w zakresie obsługi i relacji z gośćmi.

Szczegółowe informacje dotyczące programu i zasad udziału, a także profile dotychczasowych laureatów certyfikacji „Złoty Standard” znajdują się na stronie internetowej programu www.zlotystandard.info. Wszelkich informacji udzielają również bezpośrednio konsultanci-audytorzy programu:

Sylwia Nowak, e-mail: s.nowak@zlotystandard.info, tel. 32 763 27 71 lub 883 357 213,

Sławomir Pytel, e-mail: s.pytel@zlotystandard.info, tel. 32 763 27 70 lub 883 357 210,

Marta Sitko, e-mail: m.sitko@zlotystandard.info, tel. 32 763 27 72 lub 883 357 209.