Home Artykuły Nowe hotele w Polsce – architektura i wnętrza

Nowe hotele w Polsce – architektura i wnętrza

13 min read

Międzynarodowe Targi Poznańskie/ Targi INVEST-HOTEL – 19- 21 października 2011 r.

Wystawa prezentująca najlepsze prace kilkunastu pracowni projektowych wyróżniających się pomysłami i doświadczeniem w projektowaniu obiektów noclegowych. Przedstawimy już istniejące hotele, hotele w trakcie realizacji i projekty oczekujące na rozpoczęcie inwestycji. Swoje prace pokażą zarówno architekci uznani i rozpoznawalni, jak i ci, którzy tworząc dobrą architekturę i unikalne projekty wnętrz dopiero budują swoją pozycję na rynku.

W jednym miejscu znajdą Państwo wiele rozwiązań, świeżych koncepcji, inspiracji, projekty o różnej skali i różnym charakterze. Nie zabraknie nawet hoteli w obiektach zabytkowych.

Będą Państwo mogli w przyjaznej atmosferze, przy filiżance dobrej kawy porozmawiać z reprezentantami pracowni o swoich inwestycjach i warunkach ewentualnej współpracy.

.

Projekty EMOCJONALNE

19.10.2011 r., w godz. 12.30 – 14.00

Pawilon 7, I Piętro, Sala konferencyjna F

Dlaczego w Polsce nie buduje się hoteli emocjonalnych?

Unikalność przez autentyczność: jak to osiągnąć w projektach hotelowych?

Budowanie relacji inwestor – architekt – konsultant branżowy w projektach niesieciowych.

Praktyczne przykłady budowania projektów emocjonalnych na podstawie wizyt studyjnych w wybranych hotelach na świecie.

Specyfika kreowania BRANDU wyróżniającego się na rynku.

Coraz więcej Gości oczekuje w hotelu nie tylko ODPOCZYNKU, ale także pokazania nowego podejścia do zdrowia i własnego ciała (CHANGE). Ta potrzeba Gości wykorzystywana jest w projektowaniu nowych, emocjonalnych obiektów hotelowych. Hotel powinien wywołać zdumienie i skłonić gości do myślenia o powtórnej wizycie. Służą temu architektura oraz harmonijna kreacja wyróżniających się programów marketingowych. Aby stworzyć taki projekt konieczna jest nie tylko chęć Inwestora do wybudowania nowego obiektu, ale przede wszystkim harmonijna współpraca trzech kluczowych osób: Inwestora – Architekta oraz Konsultanta Branżowego.

Seminarium oparte będzie w dużej mierze na wnioskach i materiałach autora zebranych podczas wizyt studyjnych w ponad 40 wiodących hotelach emocjonalnych na świecie oraz na spotkaniach z osobami zaangażowanymi w kreowanie takich projektów.

Nowością będzie pokazanie kierunku tworzenia planów marketingowych w hotelu opartych na własnych, unikalnych punktach Gościnności Usługowej /UPG/.

Adam Antonijczuk/ Hostea Consulting, tel. 501 673 673, a.a@hostea.pl

Informacje, rejestracja: Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, k.jaslar@balaneeducation.pl

Zgłoszenie na seminarium on-line: http://www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/30/sz/256

Udział w seminarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Dla uczestników seminarium wstęp na targi, po zarejestrowaniu na stronie Organizatora targów jest bezpłatny.

.

AURELIS – Serce Polskiego Vitality

19.10.2011 r. godzina 14.15 – 15.30

Pawilon 7, Piętro, Sala konferencyjna F

Panel dla inwestorów/ ich przedstawicieli planujących budowę nowego obiektu lub zainteresowanych inwestowaniem w branżę hotelową.

Panel inwestycyjno-marketingowy. Praktyczne aspekty tworzenia nowego projektu hotelu środowiskowego AURELIS – wyjątkowa szansa zapoznania się z procesem tworzenia projektu i możliwościami realizacji inwestorskiej.

Pełne przedstawienie założeń i możliwości nowego projektu hotelowego AURELIS – Serce Polskiego Vitality.

Aurelis jest dokładnie zaplanowanym projektem stworzonym po prawie 18 latach pracy przy projektach hotelowych i turystycznych obejmujących różne dziedziny gościnności usługowej w Polsce i poza jej granicami. Miejsce, do którego będzie się chciało przyjeżdżać. Miejsce z możliwością ,,oddechu, nabrania sił i naładowania baterii”, z dala od codziennego życia i pogoni za sukcesem zawodowym. Aurelis to także miejsce, w którym samodzielnie lub z najbliższymi współpracownikami można popracować w spokoju nad ważnym projektem a potem skorzystać z indywidualnych zabiegów wellness, zajęć sportowych lub ze staranne zaplanowanego mediSPA. Zdecydowana większość atrakcji Aurelisa opierać się będzie na indywidualnym podejściu do Gościa jako jednostki.

Chcieliśmy stworzyć miejsce, w którym na nowo można docenić proste przyjemności, jak bycie razem z partnerem lub najbliższymi przyjaciółmi.

Dlatego też AURELIS jest produktem ukierunkowanym na dorosłego Gościa.

AURELIS jest także próbą odpowiedzi na wątpliwości i niekończące się dyskusje z przyjaciółmi, konsultantami i managerami innych hoteli, czy uda się stworzyć hotel, który zmieni tradycyjne podejście do wypoczynku i skłoni Gościa do myślenia o hotelu, jako o ,,swoim ośrodku”, do którego chce się wracać i który warto odkrywać na nowo.

Połączenie znakomitej lokalizacji z oryginalnym i autorskim programem funkcjonalnym, precyzyjnie dopasowanym do potrzeb klienta bazowego,

Realizacja przestrzenno- architektoniczna wpisana w przyrodę; komfortowa i nieprzeciętna architektura obiektu umiejętnie wykorzystująca walory krajobrazowe i teren ośrodka

Unikalne w Polsce zaplanowanie modułu zabiegowego i rekreacyjnego umożliwiające wykreowanie autorskich programów użytkowych

Umiejętne powiązanie oferty ćwiczeń w ramach konceptu sweat for fit z ofertą gastronomii typu gourmet oraz możliwości spotkań najwyższego segmentu kadry zarządczej na kilkugodzinnych naradach z późniejszym korzystaniem z oferty ośrodka

Adam Antonijczuk/ Hostea Consulting, tel. 501 673 673, a.a@hostea.pl

Informacje, zgłoszenia: Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, k.jaslar@balaneeducation.pl

Zgłoszenie na seminarium on-line: http://www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/30/sz/257/ac/formularz_zgloszenia

Udział w seminarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Dla uczestników seminarium wstęp na targi, po zarejestrowaniu na stronie Organizatora targów jest bezpłatny.

.

Inwestycje w OBIEKTY ZABYTKOWE.

20.10.2011 r. godzina 10.30 – 12.00

Pawilon 7, Piętro, Sala konferencyjna F

Kreowanie profesjonalnej marki historycznej w okresie spowolnienia rynkowego

Nowy, interesujący trend w obiektach historycznych – niezależne obiekty miejskie kategorii boutique B&B.

Osoby chcące zainwestować w branżę hotelowych obiektów historycznych mają obecnie do wyboru kilkadziesiąt działających hoteli /zamków, pałaców, dworków etc./. Niektóre z nich w bardzo atrakcyjnych cenach, porównując chociażby rynek z lat 2006-2008. Jedną z przyczyn słabej kondycji finansowej istniejących obiektów jest załamanie na rynku imprez firmowych oraz brak zadowalającej oferty dla alternatywnych segmentów rynku. Przyczyną niekorzystnej sytuacji jest także brak możliwości inwestycji technicznych w obiekty i części wellness & SPA.

Zarówno nowi/potencjalni inwestorzy, jak i managerowie istniejących obiektów muszą zmierzyć się problemem wykreowania własnej, unikalnej marki zdolnej do przetrwania w szybko zmieniających się realiach rynkowych. Seminarium będzie próbą pokazania możliwości stworzenia takich programów oraz modyfikacji istniejących. Autor bazuje na własnych doświadczeniach nabytych podczas kilkunastu lat zarządzania obiektami historycznymi oraz na przykładach z wizyt studyjnych w historycznych obiektach poza Polską.

Dodatkowo przedstawiona zostanie charakterystyka mniejszych obiektów miejskich, których oferta skierowana jest do wymagającego segmentu klienta historycznego i kulturowego. Koncept historycznych obiektów typu boutique B&B opartych na personalnym podejściu do zagadnień gościnności usługowej i marketingu takich usług.

Adam Antonijczuk/ Hostea Consulting, tel. 501 673 673, a.a@hostea.pl

Patronat merytoryczny: Castellum Sp. z o.o., www.castellum.pl

Informacjie i zgłoszenia: Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, k.jaslar@balaneeducation.pl

Zgłoszenie na seminarium on-line: http://www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/30/sz/258/ac/formularz_zgloszenia

Udział w seminarium jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Dla uczestników seminarium wstęp na targi, po zarejestrowaniu na stronie Organizatora targów jest bezpłatny.

Więcej podobnych
Załąduj więcej z kategorii Artykuły

Sprawdź również

Cypr czy La Gomera? Na których plażach można się naprawdę zrelaksować?

Cypr to bajeczne plaże, La Gomera jest raczej znana z ich braku. Sprawdzamy, jak faktyczni…