MARKETING HOTELU między rozumem a koniecznością.

balance

Skuteczne rozwiązania

Jedno z najciekawszych szkoleń branży hospitality uzupełnione o najnowsze trendy i rozwiązania marketingu obiektów hotelowych i gastronomicznych  potrzebne do stworzenia efektywnego, wielokanałowego planu marketingu.

DĘBOWIEC koło Jasła – 21 lutego 2013

KRAKÓW – 22 lutego 2013

GDAŃSK – 27 lutego 2013

POZNAŃ – 01 marca 2013

Szkolenie w praktyczny sposób podsumowujące kierunki i narzędzia dostępne w marketingu hotelowym /aktualne przykłady i zastosowania w praktyczne/ analizujące rzeczywiste potrzeby planowania całości efektywnego planu marketingowego. Pomyślane jako swoisty dialog branżowy pomiędzy doświadczonym managerem hotelowym /adam antonijczuk – wykorzystującym w praktyce synergię wielu narzędzi marketingowych – także spoza segmentu digital -  w budowaniu efektywnej Marki Gościnnej/ a jednym z najlepszych hotelowych specjalistów w dziedzinie marketingu hotelu online /krzysztof stęplowski/.

Podczas szkolenia przekonamy Ciebie do innego spojrzenia na dotychczas podejmowane działania marketingowe, ich celowość oraz ROI. Efektywniej będzie wyglądać też twój plan marketingu i optymalizacja wydatków.  Prawdopodobnie też  inaczej spojrzysz na rolę i potrzebę zatrudniania zewnętrznych agencji którym zlecasz część swoich zadań w marketingu oraz rozmowy z przełożonymi odnośnie przekonania ich do praktycznego wdrożenia przedstawionych rozwiązań.

W szkoleniu uwzględniono panele praktyczne uzupełnione przykładami z bieżących kampanii marketingowych oraz rozwiązaniami stosowanymi na świecie w różnych segmentach rynkowych branży hospitality.

PRELEGENCI:

Adam Antonijczuk/ Hostea – manager hotelowy i niezależny konsultant branżowy od 18 lat związany z szeroko rozumianą branżą turystyczną. Absolwent kierunku rybactwa śródlądowego i ochrony środowiska na ART Olsztyn oraz  podyplomowych studiów w zakresie business and hotel management na UW Scranton, USA. Właściciel firmy Hostea Consulting specjalizującej się w zarządzaniu, doradztwie marketingowym dla nowych i istniejących obiektów hotelowych oraz  organizacji programów typu incentive. Opiekun marki hotelowej m.in: Villa Park Medical&SPA w Ciechocinku oraz Głęboczek Vine Resort & SPA. Zarządzał czołowymi polskimi hotelami mieszczącymi się w obiektach zabytkowych (Pałac Krześlice, Zamek Kliczków, Pałac Wiejce, Dwór Chotynia, Pałac Paulinum). Jest autorem ponad 20 projektów i koncepcji produktów turystycznych w Polsce, Niemczech, Finlandii i na Białorusi.

Krzysztof Stęplowski/ marketinghotelu.pl – specjalizuje się w marketingu internetowym w hotelarstwie. W branży internetowej od 2005 roku. Obecnie prowadzi szkolenia i konsultacje, z powodzeniem doradzając hotelom przy tworzeniu i optymalizacji strategii marketingowych. Pomaga w realizacji i ocenie działań w zakresie e-marketingu.  W latach 2009 – 2012 był związany z Qubus Hotel Management gdzie współtworzył i realizował strategię marketingową sieci Qubus Hotel. Prowadzi bloga eksperckiego www.marketinghotelu.pl, publikuje w magazynach: Hotelarz, Świat Hoteli, Rynek Turystyczny, Spa Inspirations.

 

PLAN SZKOLENIA

9.15 rejestracja uczestników

9.45 – 11.45 marka gościnna a sukces rynkowy – adam antonijczuk/hostea

Brandassessment – ocena pozycji rynkowej swojego hotelu, analiza czynników wpływających na budowę własnej Marki Hotelowej i dochody, budowa efektywnego planu marketingowego z podziałem na poszczególne kanały dystrybucji i sprzedaży, jak je maksymalnie zabezpieczyć przychodowo i gdzie szukać nisz rynkowych w celu wyprzedzenia konkurencji, marketing hotelowy 2013+.

11.45 – 12.00 przerwa na kawę

12.00 – 13.15 strona internetowa hotelu jako podstawowe narzędzie marketingu hotelu – krzysztof stęplowski

newsletter hotelu – najlepsze narzędzie w komunikacji z gościem hotelu

– adam antonijczuk

13.15 – 14.00 lunch

14.00 – 16.00 SEO i SEM w hotelarstwie panel praktyczny – krzysztof stęplowski

Google a klasyfikowanie hoteli,

prawdy i mity pozycjonowania,

analiza i dobór właściwych słów kluczowych i fraz pozycjonowania,

jakie działania prowadzić we własnym zakresie a co zlecać na zewnątrz /metody kontroli i analizy wyników/,

jak podpisać dobrą umowę pozycjonowania,

analiza danych możliwych do uzyskania ze strony internetowej,

przygotowanie kampanii AdWords, samodzielna konfiguracja konta i parametrów kampanii

16.00 – 16.15 przerwa na kawę

16.15 – 17.00 media socjalne w budowie marki hotelu – adam antonijczuk i krzysztof stęplowski

media socjalne i ich rzeczywista przydatność w marketingu hotelu, jakich narzędzi używać i jak je rozwijać aby były ważnym elementem sprzedaży i marketingu/, blogosfera

17.00 – 17.25 sesja Questions & Requests

17.30 zakończenie i rozdanie certyfikatów

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Koszt udziału w szkoleniu: 480 zł + VAT 23%

15% zniżki za drugą i kolejne osoby z tego samego obiektu lub firmy oraz dla osób korzystających ze szkoleń Balance Education i Hostea Consulting.

W cenie szkolenia: uczestnictwo, materiały szkoleniowe + dodatkowe materiały obejmujące zagadnienia budowania marki gościnnej i marketingu /w tym najnowsze E-booki z amerykańskiego rynku hotelowego/, indywidualne konsultacje z ekspertami, serwis kawowy, lunch.

Adam Antonijczuk – Hostea Consulting a.a@hostea.pl tel. 501 673 673

Katarzyna Jaślar – Balance Education k.jaslar@balanceeducation.pl tel. 600 955 407

karta zgłoszenia do pobrania na stronie www.balanceeducation.pl i www.hostea.pl

Komentarze:

Ostatnio dodano z tej kategorii:

10 sposobów na organizację konferencji z sukcesem

10 sposobów na organizację konferencji z sukcesem

Każda konferencja definiowana jest jako zebranie grupy osób w celu omówienia określonych zagadnień. Współcześnie jednak konferencje to coś więcej niż tylko firmowe spotkania. Pełnią one niezwykle istotną rolę w kreowaniu...
Idealne Miejsce na Konferencję

Idealne Miejsce na Konferencję

Konferencje zazwyczaj kojarzą się z elitarnym spotkaniem najważniejszych przedstawicieli z danej dziedziny: politycznej, badawczej czy handlowej jak również z kilkugodzinnymi i częstymi wystąpieniami, bez żadnych dodatkowych atrakcji w czasie wolnym....
Rok z życia obiektów konferencyjnych

Rok z życia obiektów konferencyjnych

Rozpoczął się czas wakacyjny, okres słodkiego lenistwa i licznych wypraw – jednak nie dla każdego. Dla branży hotelarskiej okres letni jest czasem wzmożonej pracy, gdyż nadszedł tzw. „sezon”. A jak...